Günaydın hanımlar ek gıdaya 4 gün önce geçtik yoğurt muz elma taşımları yaptık gün gün artırdık 2 gündür kakasını yapamıyor yapsa da azar azar parça parça ne yapmak lazım böyle durumlarda bugün ek gıda vermesem mi ya da başka çözüm önerisi olan varsa sevinirim