bu sendrom di mi gececek 😒
deli gibi bagiriyo,koltukta otururken ustumuzden tutup tirmanarak koltuga cikip her seyi birbirine katmak bizi isirmak istiyo yere koyunca deliriyo hicbir oyuncakla oynamiyo yuzlerine bile bakmiyo en sevdiklerinin dahi 😕 bu durum nedir ya delirmek uzereyim