oykuderin dün birşeyi yoktu askında toparlamıştı sadece Boğaz kızarık olduğu için antibiyotik kullanıyorduk. Dün akşam 6 gibi ateş çıktı ilaç verdim 10 gibi tekrar yükseldi şurup verdim tekrar doktor yazmıştı . Gece 2 de tekrar yükseldi şurup verdim yine sabah baya ateşliydi aceleden ölçemedim hemen fitil verdim yarım saat oldu . Umarım geçer bir an önce 😭😭