Piraye2021 oğlum emmemisti sonra tuttu derken kolik yüzünden 20 günlükken emmeyi bıraktı 1 yaşına kadar sagdim verdim . Çok zor yıpratıcı bir süreç. Benim çocuklar biberona alışıp memeyi red ediyorlar. O yüzden korkumdan mama takviyesi yapamıyorum. Sütüm de o kadar çok yok . Dünde iyice azalınca çıldırdı yumuşak meme halbuki çekse gelir yinede .çekmeyi bilmiyor ağzına aksın istiyor . Şu aktif emmeyi bir öğrenemedi agzinda sütü çekip emmiyor . Allahim benim kızıma da diğer bebeklere de memeyi emip bol bol çekmeyi nasip etsin 3.cocugum bu çok yıprandım