asilatasmom ilk kasım ayında vermişti 1 tane asla içiremedim belki de doğru taktiği bulamadım bilmiyorum. Meyve suyunun içine katmıştım muzlu idi içecek, kokusunu aldı içmedi çöp oldu.
Geçen ay yine gittik doktora, tekrar dene nasıl sever hangisinden vereyim dedi 3 çeşit verdi kakaolu
Vanilyalı
Muzlu
Direkt vereyim dedim kutusundan asssla içmedi pipetini ağzıyla ezdi durdu
Portakal suyu yapıyorum her gün onu çok seviyor.
Yarım çay bardağı portakal suyuna, yarıma yakın vanilyalı kattım karıştırmadn
Önüne de sevdiği çizgi film. Ağzına direkt portakalın suyu geldiği için içti hafiften vanilyalısı geldi onu da içti derken tekrar yaptım 3 gün falan bu şekilde tükettik her gün 1 kutu
En son portakal suyu katmadan çeyrek bardak koydum muzlu içecekten çizgi film izlerken onu da içti
Yavaş yavaş ağzı alışınca reddetmedi
Şimdi kakolusunu içieiyorum 1 ay oldu bugün çok şükür her gün 1 kutu hala çizgi film ile içer arada hiçbir şey izletmeden içirebildiğimn de oldu kakaolusunu bayağı sevdi belki ondan bilmiyorum
Valla benim çocugum zor bi çcouk yemek içmek konusunda. Kandıra Kandıra imanım gevredi desem kabalık addetmem umarım.
Doğru yöntemi bulmaya çalış uğraş inşallah içer