Mihrimahveannesi Bebeğimin saat 11 de 37.2 ateşi vardı şurup verdim 4 de tekrar baktığımda 37,5 tekrar şurup verdim soydum Zıbınla duruyor ve öksürüyor sürekli. Emdiğini de kusuyor. Yarım saat oldu ama ateşi düşmedi ne yapmam lazım baygın duruyor ıkınıyor
DerinMavii Mihrimahveannesi bizimde öyleydi acile götürün sonra daha ckk çıktı fitille dusurduler bir an önce götürün
saresmami Mihrimahveannesi atesi cok yüksek degil sükür. Eviniz soguk degilse zibin ve ayaklari acik ince bir alt pijama ile durabilir. Sık sık kontrol edin. Kusmasini da takip et cnm cok fazla asiri kusarsa 1-2 kez daha acile götürebilirsin sivi kaybi olmasin 🙏🏻 Ancak fazla kusmuyor diyorsan. Takibe devam et baska bir farklilik görüsen bilinc kaymi göz kaymasi asiri terleme fln acile götürebilirsin 🙏🏻☺️ Gecmis olsun rabbim sifa versin