cankuzularim merhaba, gebeliğiniz daha çok yeni ağrınız o yüzden olabilir. Eğer lekelenmeniz yoksa korkmayın, bende 2li haftalara kadar şiddetli kasık ağrısı yaşamıştım ve o süreçte acile gittiğimide biliyorum yada yana yakıla doktorumu aradığımı. Ama içiniz rahat etmeyecekse acil servise bir gidin isterseniz. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🌸