Bebeğim emerek uyuyor bazen emdikten sonra gazını çıkartmadan yatırıyorum çok hafif uykusu var omuzuna alır almaz uyanıyor tekrar başa dönüyoruz gazlı bir bebek değil bana göre zamansız ağlaması huzursuzluğu da yok 2 3 saatte bir de uyanır geceleri doğru mu yanlış mı yapıyorum bilemedim siz nasıl yapıyorsunuz bebeğim 2 aylık