Hamzauhud tersinden mi kalkıyon, başka yerinle mi okuyon anlamadım ama orada espri yaptığımı anlamayacak kadar sığ bakmışsın. Oraya bu 😂 emojiyi koydum gülüp geçelim diye. Öyle bir krem yok derken google’da yok dedim, siz bize yalan atıyorsunuz bilmem ne gibi bir şey demedim. İki satır bir şey yazdım ve dünya şey saydırmışsın. Kendine gel. Google’da çıkmadığından milattan önce dedim ki bu da espriydi valla algılarında bi sıkıntı var sanırım, ya da okuduğunu anlamıyorsun. Ya da en basitinden kötü bir gün geçirsin artık bilemiyorum. Evet bir evladım var ki buradayım. Evladım da yok egzama ama ben yıllardır egzama ile uğraşıyorum. Bahsettiğin kremi bu yüzden çok merak ettim. Postuna benden daha fazla yorum yapan da olmadı ama sana durduk yere zaman kaybı yaşatır oldum. Yazdıklarını dönüp bi okusana. O tepkileri verecek ne yazmışım tam olarak? Kremin fotosunu istedim. Saydırıp saydırıp bi sonraki cvpta ılımlı yanıtlamışsınız beni. La havle vela kuvvet.