Yonca0619 evet evet sizin gibi zalim ne dedigini bilmez insanlardan da korusun…klavye kahtamanliginin bi tarzi sizin yaptığınız kimseye bu sekilde konusma yapamazsiniz tanimadan etmeden
Soruya gelirse evet ben sapkasiyla sadece gözlerini ortuyorum uyku vakti oldugunu anlasin diye ama yuzunu hic ortmem besigin ustunun de ortulmesini pek tavsiye etmiyor uzmanlar besik isisi 5 10 derece arttiyormus