Kzlar tam 5 aydir sezeyan olmuşum ama alt karnım agrior.dezgeye ve vi yerlere degince agriyo icten yanma yapıyor.ameliyt kısımda kzarmış ne yapabilirim ne sürebilirim.bazi sezeryan olnlra soruyorum onlrda bir problem yok.gecenlerde halı ve koltuk kaldırdım zorladım sanırım