zaynebimmm bende 1 bucuk yaşında ayirdim ilk zamanlar 2 saatte 1 saatte bir geliyordur bende alıp götürüyordum ya orda yada gelince bizim yatakta uyuya kalıyorduk üşemiyordum götürmeye biraz böyle devam etti sonra azaldı ya 1 kere gelmeye yada hiç gelmemeye başladı şimdi 2 buçuk yaşında oğlum yanına su koyduğum halde sırf bizi kontorel etmek için gece kalkar bizim odaya su içmeye gelir tekrar gider. Ay ilk zamanlar geldiğini gormeyince kendini halıya veya koridora nere denk gelirse oraya bırakır orda uyurdu bi dönemde öyle geçti. Sabah bi baksam mutfakta bi baksam oturma odasında bulurdum. Kızlar akışına bırakırım kafanızı takmayın herşeyi oluruna bırakın zamanla hepsini düzelir geçiyor odasında kendi yatmak istiyor artık.