Kızlar bebeğm 3 aylık tam bugn inanlır gibi değil korkmaya basladım öğlen 5 den beri uyuyo ve asla uyanmıyor hala daha uyuyo 11 gibi aksam mamasını içirdim kalkmadı diye üstünü çıkardm altını cıkardım asla uyanmadı korkuyorum neden böyle yapıyor normal mi simdi yine beslemek için ben uyandım bu sate kadar çoktan kaç kere uyanırdı hatta çıt sesine dahi uyanırdı