Merhaba kızlar kızımın 3.ayında yanağında vücudunda egzema aşırı huzursuzluk gece uyumaması başlayınca alerjiden şüphelendik doktora gittik test yapıldı çıkmadı sonra ben diyet yaptım çocuğa hiç birşey yedirmedim derken kızım 1 yaşını geçti ne egzema çıktı ne başka bişey zaten doktor kontrolünde değildik testte çıkmadığı için doktor kendi ara bul şüpheleniyorsan dedi yaşını doldurunca da egzema falan kalmayınca kaşıntı da kesildi ben düzeldi sandım herşey vermeye başladım kızıma yoğurt peynir vs şuan kızım 19 aylık memeden kesileli 3 ay oluyor diş sıkıntısı da yok hala gece uykusu yok aşırı huzursuz geceleri dk başı uyanıyor bence alerjiden çünkü devamlı gaz çıkarıyor ve çıkarma esnasında çok ağlıyor devamlı pişik oluyor sorum şu ki ben şuan bir daha teste götürsem kızımı acaba bu sefer çıkar mı testte böyle neye olduğunu anlamam çok zor