Mmsrmsfsy Kizlar çok fena usutmusum ayakta duracak halim yok aferin içebilir miyim emzirirken sıkıntı olur mu 😔
Elmel Mmsrmsfsy çiğ sarımsak yut veya bal sarımsak limon suyu karıştır ye gün icunde bı kaç kez tekrarla çok çabuk iyikesirsin
agns Mmsrmsfsy paroldan başka bişey önerilmiyor ne yazık ki ya da sağlık ocağına gidip antibiyotik yazdırın
Mmsrmsfsy Bitikmomi bebeğim 11 aylık. Doktora gidemiyorum bebeğimi bırakacak kimsem yok. Bır de çok ağır geçiyor şuan bebeğime de bulaşabilir diye korkuyorum
Bitikmomi Mmsrmsfsy arkadaşta yazmış çiğ sarımsak yut bide parol iç terle güzelce atlatırsın inşallah. Bebeğinde daha küçükmüş emzirme aralığı çok uzun değildir hiç risk alma derim. Ben parol harici ilaç hiç kullanmadım
Mmsrmsfsy agns bebeğimi bırakacak kimsem yok o yüzden gidemiyorum ama böyle de bebeğime de bulaşacak diye korkuyorum
agns Mmsrmsfsy randevu alıp gidersin beklemezsin bide arabaya da varsa yağmurluk tak hiçbir şey olmaz sağlık ocağından hastalık bulaşma riski senden bulaşmasıdan daha az kimseyle temas etmiycek çünkü ama tüm gün seninle