5ay 10 günlük ve bir hafta oldu doktorumuz bağırsak enfeksiyonu var dedi iki şurup ve preniyotik damla tedavisine başladık.İki gündür kendini çok kasarak ağlıyor uykusu içinde ağlamaklı sesler çıkarıyor ve bacaklarını topluyor.Bi ara rahat etmişti.Bu durumu yaşayan var mı Veya fikri olan ?