4 5 saat normal bence telaş yapmayın ben Almanya’da yaşıyorum burdakı doktorlar emzırmeyı üç saatte bır eğer mama verıyorsanız 4 saatte bı besleyin beneklerınızı dıyor ki üç çocuğumu da oyle büyüttüm hatta gece kendı anlamadığı sürece kalkıp vermem en büyük kızım 6 yaşında ortancı 4 küçüğü de 4 aylık hatta büyük kızım erken doğumdu 34 de doğdu 15 20 gün hastanede yattı orda ki hemşireler bıle aynı dedıgım sekılde uyguluyorlardı erken doğum olmasına rağmen mesele ıkı kızımda kendı anlamadığı sürece kalkmasıyım ıcın geceleri uzun uyuyorlardı bu bebegım de öyle aç olan bebek zaten kendını bellı eder ister emer ve gazı varsada içmez bı kaç yudum çeker ağlar ne kadar gaz çıkarsasa içinde bırıkıp bırıkmedıyınden emın olamazsınız