Kızlar 14 aylık oğlum var. Gün içinde pek ek gıda almak istemiyor. Sürekli beni emiyor. Geceleri 4te yatar öğlen kalkardı. 3 gündür sabah 10da kalkıyor gece 10da mızmızlanmaya başlıyor 10.30da uyuyor. Artık gerçekten rahatladığımı hissettim. Hiç bir yardım vs almadım. Sadece bir gün sabah 7de kaldırdım öğlene doğru uykusu geldi 12-2 arası uyudu. 6-7 gibi tekrar mızmızlandı ama uyumasına izin vermedim. Oyunlar oynadım, dikkatini başka bişeye verdirttim. 8.30 gibi duş aldırdım. Duştan sonra da hemen uyutmadım 1 saat civarı yine oyaladım en son 9.30-10 gibi uyuttum. Aylardır kafamı yastığa koyar düşünürdüm kafayı yiyecek kadar olmuştum. Sanırım büyüdükçe hepsi geçiyor. Bu postu paylaşma amacım da sizlere motivasyon vermek. İnanın hepsi geçiyor. Herşey zamanında güzel. Her anın tadını çıkarın. Uyumasın, durmasın, yemesin. Zamanı gelince uyuyor, duruyor, yiyor! Kendinizi üzmeyin ve her anın tadını çıkarın.