Eloo005 bize yakın olduğu için kuşadasını tercih ediyoruz her sene, orda çalışmıştık eşimle yıllar önce🥰 hem çok iyi biliyoruz her yeri hemde eski günleri yad ediyoruz artık kızımızla diyelim😂 sadece 1 kere alanya 1 kerede çeşmeye gitmiştik farklı olarak