durumom06 Kızım 3 yaşında kabiz hiç olmazdı bir aydır kabız duphalac şurup içince yapıyor vermeyince yine kabız bu yüzden kaka taş gbi hep kaçırıyor tuvalet eğitimi yarım kaldı