Kaşık biberon ben aldım başta benim bebeğimde beni tututmakta zorluk cekiyordu ama okadar çok akıtıyorki kaşık biberon cocugun onu düzgğn içmesinde imkan yok kaşık biberon için biraz daha büyümesi gerekiyor bence bende tomme tippe biberonu var ama ben önce siliko başlık ile denedim sonra bebegimde sarılık cıkınca günde iki kere mama takviyesine başladım ve onu da biberonla verdim ama direk hepsini vermiyordum iki dolu cekiyorsa bir boş cektirdim yavaş yavaş verdim ve şuana kadar da bir meme reddi yaşamadım tekrardan çok şükür bu şekilde sarılığı felan da yendik emzik olarakta avent aldım ama başta onu tuttu için beni istemedi o yüzden ben çok memnun kalmadım
1.