Ya benim gibi olan varmı merak ediyorum kakasını hala ben yaptryomm deliriyo ağlamaktan yapamıyo ben yaptrnca hem gazı çıkıyo hemde yapıyo rahatlıyo sonra geceleri gazını çıkarmıyo yarm saat ovaladığm halde oyüzden gaz birikiyo siz nabyosunuz da çıkıyo gece gözleri kapalı emiyo çıkarmıyo koynumda rahat ama bi yatryom başlıyo kıvranmaya öyle öyle uyuyo sabah oluyo ve birde nukun emziğini aldım kauçuk tutmadı bitanede önceden denedm tutmadı nezamn kendi yapar kakasını nezman tutar emziği 2 ay 19 günlük😔