spagettiii 17 tane askı ; 15 ₺ tütülü elbise üst kısmında ufak leke var göze batmıyor 2.3 yaşa olur dönence oyuncak :20₺ sepet meyve seti ;50₺ papatyalı elbise 2.3 yaş turkuaz elbise;3.4 yaşa uygun beyaz puantiyeli elbise ;3.4 yaş
spagettiii Cennet_annesi siz heryerden askıları ücretsiz aldınız sanırım ben almadım bunlarda elimdeki fazlalıklar baska askı kullnıyorum
Cennet_annesi spagettiii yani bu askıları hiç ücretli veren görmedim ya vermiyolar yada kıyafetle birlikte veriyorlar ücretli verince tuhafıma gitti
spagettiii Cennet_annesi doğrudur her kıyafet aldığım yerden askı almadım malesf size denk gelmemiş olabilir mesela tanesi 13 liradan zıbın almıştım 7.8 tane askıları rica ettim ama vermediler bunları tekrr yerine yolluyoruz dediler askı satan cok yani
Cennet_annesi spagettiii anladım bu askıları para vericeginize diğer figürlü olanlari almak daha mantıklı ozaman şahsi fikrim çünkü ben ücret vermedim hiç bunlara
spagettiii Cennet_annesi bunlara ücret ödemedim ☺️ bebekliğinde hediye gelen askılardı kalın askı kullandığım için fazlalık oraya ücretli yazdım ama elbise alanada gönderirim yani cokta önemli değil