Masalsmom badew normalde sarılığı varsa özellikle sarılık geçene kadar diyolar. Eğer yoksa 3 saatte bir emmesi yeterli. Bizim sarılığımız olmadı çok şükür ama bende birinci ayından sonra uyandırmadım kendi ne zaman isterse o zaman uyanıp emzirdim
a010101 badew 4 aya kadar 3 saate bir emdik büyüdükçe 2 saat olsa neyse gündüz 1 saate bir emiyor kısa kısa büyüdükçe daha zor valla yalandan da ağlıyor vermeyince 🤣