eda_16 Kızlar iyi geceler. Ben kızımı 4 aylıkken sütten kestim daha doğrusu kendi içmedi sütümü. Şuan 19 aylık ve hala sütü. Geliyor az da olsa bu sizce sağlık sorunu mu? Napmam lazım