biimiyomyardimet Kızlar kızım 3 aylık. Önümüzdeki ay düğün var, bende elbise buldum ama çorap bulamıyorum bebişler için. Bazı fotoğraflarda görüyorum kızımdan küçüklere bile giydiriyorlar ben bir türlü bulamadım nette. Sizlerin var mı bildiği aldığı bir sayfa vs ?
bombacimulayim biimiyomyardimet ben katia & bony nin neredeyse tüm renklerini aldım😀 o kadar güzel ki tavsiye ederim
Lalekalbur20 biimiyomyardimet ben doğduğu günden beri giydiriyorum pijama altına. Lcw dan alıyorum orada istediğin aya göre var. Bir bak istersen
BuluttBey Lc Waikiki de , penti de çok güzel var canım özellikle pentinin bebek külotlu çorapları çok güzle
biimiyomyardimet BuluttBey bikerem papatyaannee Ayyy pentiye hiç bakmadım hemen bakayımm, harikasınız 🌺🌺🌺
biimiyomyardimet Lalekalbur20 lcw de nette küçük ay bulamadım mağazada bakayım o zaman🌺 teşekkürler 🌺🌺