Kızlar doğum yapalı 3 ay 20 gün oldu lohusaliktan sonra adet olmadım henüz bazen arada bir kasıklarıma şiddetli bir ağrı girip çıkıyor arada birde karında şişlik oluyor bu durumu yaşayanlar var mı aranızda😞 (karında şişliği sormuştum doktoruma barsak kaynaklıdır yürüyüş yap demişti)