Yenianne06 Kızlar oglum 1 haftadır yeşil kaka yapıyor doktora götürdüm damla verdi kayinvalidem gelincik olmuş katkı ağrır dedi ellerine ayaklarına ve göbeğine kına yaktı banada kına suyu içmemi söyledi yapanlar fayda görmüş sizce de olabilir mi böyle bisey
NekwaSultan Yenianne06 dr.na ne oldugunu sorsaydin iyiydi bence. Kayinvalidenin dediklerinden hicbirsey anlamadim ve ilk defa duyuyorum 😳 Yakmis zaten bebege kina daha baska bise yapmayın yani.