Arkadaşlar bir haftadır gecemeywn kuru öksürüğüm var gıcık şeklinde oluyor özellikle gecelwri çok kötü oluyor bazen öksüürürüken ciğerden hırıltılı öksüüryorum. Boğazımda acıyor acaba ztüre mi oldum ya bitki çayları da işe yaramıyor öğle vakitlernde falan da bazen balgamlı böyle sesi kısan tarzda oluyor geçiyor en çok gece oluyor napmam lazım napsam gecer hastaneye randevu bulamıyorum