Bende hamile kaldığım için oğlum 14 aylıkken kestim oda çok istiyordu memeyi. Gidip biberon aldım bu artik senin bununla süt içeceğiz dedim. İçine inek sütü koydum sonra ona göğsümu açıp ona dolduruyor gibi yapıp verdim. Önce garipsedi istemedi her zaman izlediği bisey açtım ona adapte oldu ve biberonu emmeye başladı. Her memeye geldiğinde tamam sana süt yapalım dedim bir iki kez göğsümden dolduruyor gibi yaptım sonra gerek duymadım alıştı. Sonraki süreç daha zordu süt doldu göğüsler çok ağrıdi buzla uyuduğumu biliyorum süt çekilsin diye. 😥 Kolay gelsin şimdiden umarım işe yarar