2 aydır bez takmıyorum evde Bi yere giderken takıyorum sadece ciş konusunda hiç bir sıkıntımız yok gelince söylüyor kaçırmıyor cumartesi gününden beri hiç bez takmadım çünkü takınca oraya yapıyor kakasını 5 gündür tutuyor yapmıyor eşimle tartıştık bez tak çocuk rahatlasın yazık diyo iyice sinirlerim bozuluyor sizce ne yapmalıyım artık pes etmek üzereyim ciş konusunda gece bile kaçırmadan uyanıyor ama kakasını sadece bezine yapmak istiyor bez takınca da 1 saat ikna etmeye çalışıyorum temizleyeyim diyee