Merhaba kizlar. Kizim 8 gun sonra 6 aylik olucak. Ya rabbim nasil bi hiz. İlk dogdugunda yok ben buyutene kadar ölurum demistim korludan endiseden.. simdi bakiyorumda yarim yas resmen. Cok mu gizli buyuuolar cok duygulaniuorim boyle. Kizim anne yani yatakta yatiyor. Odasina ne zaman gecmeli sizce. Oylede alistim ki onun kokusuna en son gece 3,5 da emer sabaha kadar uyur sonra nebilim odasina gevince nasil aliscam bilmiyorum. Ama boyle de esimle cinsel hayatimiz bitti resmen. Ses cikcak uyanir vs diye uyuyoru uyaniyoruz aadece. Bi yandada duygusallik sizler ne zaman odasina alistrdiniz acaba😞