Kızlar bebeğim 4 aylık artık sütüm eskisi gibi yetmiyor biberon olarak ilk kızımda da kullandığım Philips avent biberonu kullanıyorum ama bebeğim gene de istemiyor diliyle itiyor resmen çocuk yarı aç yari tok.
Kaşıkla veriyorum bir süre sonra huysuzlaniyor şırınga da istemiyor bana yardım eder misiniz başına böyle birsey gelen var sa tecrübelerinizi yazar mısınız kızlar