Merhabalar, ben cok ağlayıp üzüldüğüm için benim durumumu yaşayan bir kadına faydam olursa ne mutlu. Oğlumu normal doğurdum sütüm ilk gelmedi sonra bebegım yoğun bakımda kaldı 8 gün üzüntüden sütüm Hiç yoktu. Sütümü arttırmak için bunları sırayla yaptım
- sıcak duş göğüs masalı hatta komik gelebilir ama duştayken saç fırçasıyla göğüslerimi taradım kan dolaşımı artması için
- duştan çıkar çıkmaz onbeşer dakka göğüslerimi sağladım ya da emzirdim
- dünyanın parasını verip süt arttırıcı damlalar tozlar çaylar ilaçlar hiç biri işi yaramadı sadece beyaz dut ve beyaz üzüm kurusunu kaynatıp içtim hergün taze yaptım ılık içmeye dikkat ettim
- bebeğimi emzirdikten sonra gögüsümğ boşaltmak için tekrar sağdım ne kadar gögüsünü boşaltırsan o kadar artıyor
- tarhana çorbası bol su sahlep boza dur hoşafı ve tahin helvası tükettim
- en önemlisi moralimi yüksek tuttum sütüme inandım cok kafa yormadan gelişi güzel davrandım hatta canımı cok sıkan olaylarda KKk saçma saçan şeyler izledim 😂
Çok şükür maşallah suan oğlumu doyuruyorum mama vermiyorum hatta
Allah nasip ederse annesi hamileyken covidten vefat etmiş bir kızıma süt göndereceğim.
insallah biriniz bile okur ve işe yarar sizi ve güzel yavrularınızı öperim ❤️
-