Emy hayır canım..puset koyacak yer yok.. Uçağa binmeden puset kapıda görevlilere arabayla birlikte teslim ediliyor.. Uçakta bebek kucağında olsa daha rahat olur.. Çünkü bebekte senin kemerine bağlanıyor..ekstra kemer veriyorlar onu kendi kemerine bağlıyorsun.. Ben yol boyunca emziriyorum..bu sebepten kucakta olması daha iyi.. Böylece sürekli uyuyor.. Biraz kolum ağrıyor ama o kadarda olsun.. 😃 biz 3 defa yolculuk yaptık veüçündede bu şekilde yaptık.. Rahat ol hiç sorun olmuyor.. İlkinde daha 26 günlüktü bebeğim.. 😃