Perihan_ertugrul1 17 aydır bir kez bile sızdırmadı acaba bağlama şeklinizden mi? Veya doğru numara mı değil?
Bez önerisi yapacak kadar uzun süre başka bez kullanmadım ama bir kaç kez sleepy denedim fena değildi.
Bu hafta mecbur kalıp aceleyle molfix aldım, ne zaman altımı açsam poposu ıslak. Hiç kuru tutmuyor.