Raee yani bazen oyle bir yorum yapiyorsunuzki sanki bir siz annesiniz bir sizin evladinjz kiymetli dehsetle okumus 🤷🏼♀️ Yaptiginjz yorumlar gercekten cok bos bombos ben zaten alalade bir dr gitmiyorum cocuk dr um prof ozel muayene ucreti 690 di en son bahsi gecen cocugum suan 7 yasinda digeri 3 kucuk cocugumda 3 aylik saglikci bir anneyim ucuncu universitemi okuyorum ek gida dediginiz sey bu kadar korkkunc olamaz olmamali ben 4 ayi tadimla bitirdim 5. Ayda corbalar 6 ayda hersey diyebilirim ve bebeklerim gayet saglikli buyuduler uzmani olmadiginiz konularda bu kadar salt yorumlar yapmakta cahillikten diye düşünüyorum yetersiz kilo alimi olan bebeklerde 4. Ayda tadimlarla ek gida baslanabilir 6. Ayi beklemek sart degildir ek gidaya gecme kisminda ztn dr um kendisi hazirlayip verdi listeleri daha aciklamam gerekiyor mu bilemedim