Woody benim güvenilir birini bulma şansım olsa kesinlikle bu şekilde tercih ederdim. Hatta bugün benzer bir şeyi eşimle konuştuk. Sabah ben götürsem öğleden sonrası için alıp eve getirip ben gelene kadar bakacak biri olsa bu kadar stres olmayacağım sonrasında da daha donanımlı bir kreşe vereceğim diye. İstediğim yerin üç yaş sınırı var çünkü daha altını bir iki ay esnetebiliyor. Bence imkanın varsa yarım günle başla bir süre. Hem o alışsın, dediğin gibi hastalanma konusu illa ki ilk yıl özellikle ilk aylarda çok yasaniyormus hem biraz daha çok dillenir kendini daha net ve rahat ifade edebilir. Onun içinde daha kolay olur gibi