Ayminaa Kizlar bitkisel olarak ne oneriyorsunuz iyilesme surecini hizlandirmak icin birde hafif atesi var gibi yasayan varmi napmaliyim
Durukusunannesii Ayminaa Bizde aynisini yaşıyoruz bizde ateş falan olmadı ama ilk başta burnu akmaya başladı snra balgam oldu . Doktora götürdüm ilac kullanıyoruz o iyi geldi biraz . Bi doktora götürün isterseniz . Balgama çevirince çok kötü oluyo .
Vuslat23 Ayminaa aferin kullan evdede bulunsun grip gıbı olunca hemen ver önlem oluyor 2 çocugumada böyle yaptım öksürüğede sekrol ıyı gelıyor
Ayminaa Durukusunannesii ben goturuyorum vermiyolar bisey enfeksiyon yoksa nane limon ihlamur falan yap diyor bana soguk alginligi iki yas altina yasak diyo
AliKuzey12 Ayminaa geçenlerde 1 yas bebegim burnu akmaya basladı, soguk algınlıgı vardı, doktorumuz aferin pediyatrik surup onerdi faydasını hemen gördük 2 günde tamamen iyileşti
Durukusunannesii Ayminaa bize balgam sökücü assist surubunuverdi burun damlası verdi iyi geldi benim kızımda 16 aylık
Eylemisik Ben kızıma udi hindi yagı kullanıyorum ilaçsız atlatıyoruz çok şükür hastalandığını hıssetıgım an bir hafta düzenli bir şekilde sabah aç karına bir çay kaşığı verıyorum