Arasy_mom Kızlar 6 aylık bir bebeğim var yenidoğan göz muayenesi dışında bir muayene yaptırmadık bir gözü diğerinden bi tık küçük gibi geliyor yada kayıyor gibi göz doktoru mu bakar yoksa çocuk göz mü olması gerek
buselidunya Arasy_mom ben göz doktoruna getirmiştim genel göz kontrolü için. Çocuk göz doktoru falan değildi☺️
a010101 Arasy_mom 6 ayında kontrole gtrdm birşey çıkmadı bizimde öyle geliyor du gözü bana ama o gözünün kanalı tıkalı şiş gibi olduğu içinmiş sizinde öyle olablr