2 Ay önce 3,5 yaşındaki kızıma tuvalet eğitimi verdim. Çişini tutabiliyor geldiğinde söylüyor ve tuvalete kolaylıkla yapıyor. Fakat bir türlü kakasını tuvalete yapmıyor. Küloduna yapıyor inatla. Yakalayıp tuvalete götürsemde tam yapmak üzereyken tutuyo yapmıyo. Sonra bir köşede yine küloduna yapıyor. Bu sıralar “hayır kaka yok korkuyom” diyo. Parça parça günde 3-4 külot temizliyorum. Hamileyim ve bu süreç beni çok yordu. Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler.