Deletedmom_22 yok. En iyisi bile maksimum 6 ay. Benim 4. Ay sonrasında çözülmeye başladı botoks. Ama cok cok memnunum. Alnım güzel duruyor. Goz kenarlarim falan. 2. Kez yaptirdim bir sonraki eylülde. Fiyat cok cok değişken.. Bir hastane de arkadasim 1000 civari yaptırdı. Ben özel bir klinikte 1800 e yaptırdım