leylaelisa benim bebeğim kolikti 3 ay oldu ama yine sancılanıyo gün içinde biogaia bitmişti bikaç gün sonra alma fırsatım oldu ama bu sırada sab simplexe devam ettim ve gaz çıkarmaya çalışırken sancılanmadı bi kaç gün sonra biogaiayı alıp kullanmaya başlayınca sancılandığı için bıraktım. Günde 4 kez 10 ar damla sab simplex demişti doktor onunla devam ediyorum ve 2.5 aylık rahat ettim. Biogaia da öyle duruyor. Bu arada yemeğe kimyon attığım zamanlarda da gaz çıkarıyor ama çıkarmadan çnce çok sancılanıyor ağlıyor aklınızda olsun