Cagalrnnesi çok dikkat edin sağın sütünüzü. Zaten farkedersiniz göğsünüze bi dokunun sıcaklığı artmaya başlar benimde ilk zamanlar öyleydi ben tabi bilmiyorum sütüm var diyordum teyzem hemşire o geldi dedi ki mastit olacaksın bu sütü sağman gerek ben sağıyordum ama ilk zamanlar süt daha yoğun olduğu için makinayla çok gelmiyormuş. Teyzem eliyle sağdı ama canım nasıl yanıyordu süt bezeleri top top ele geliyor sağmazsan tıkanacak diye sağdı canım çok yanmıştı ama iyi ki de sağmış benimde ilk bebeğim bilmiyorum mastit olmamıştım şükür. Elinizde sağmaya çalışın özellikle elinize gelen süt bezelerini sağın açın kanalları. Duştan sonra bunu yapın daha iyi olur. Sütünüz fazlaysa buzluğa atın ilk sütler çok önemli çok değerli saklayın hasta falan olunca verirsiniz🤗