Bartugnunannesi Sedaf hahaha inanın bende de durumlar değişikliğe uğradı 🤣 ama bugün 3saattir uyuyor şuan 🤦🏼♀️ Belli olmuyor demekki ayy bu arada uyku danışmanı 0-4 ay uykusuna ellenmez o ne derse o olur dedi 🙈 takılmıcam akışına bırakıyorum aaammaaan aman. İnşallah size de kolaylıklar ❤️🤣
Sedaf Bartugnunannesi aynen bugün doktor da aynısını söyledi uykuya dalamama sorunu için de test istedi bakalım ne çıkacak.
Bartugnunannesi Efemmmuhammet ya benımde arkadaşımın kızı hiç uyumuyor ama enerjik bizimki de uyumasına rağmen en fazla bir saat enerjik yatınca üç saat yatıyor 🤣 az görüyorum gibi🤣 korkuyor ınsan anacım bu analık ne tuhafmış hiç gitmiyor endişe benden haklısınız hepsi farklı diyip akışına bıraksam keşke:)
Slm1122 Bartugnunannesi 8 aylık oğlum 2 saat en fazla 3 saat uyanık durabiliyor canım bence daha çok küçük biz gündüz 3 uyku yapıyoruz
Ipegim Bartugnunannesi ay yok uyusun aman dilini ısır poponu kaşı😀😀benim hayatım kaydı 1,5 yıl ne güzel işte bebek de mutlu sende mutlu uyusun bol bol çevremde hamile kimi görsem bol uykulu olsun sakin bi bebe olsun diye dua ediyorum
Bartugnunannesi Canlarım ne güzel diyorsunuz ama gündüz 3saati birleştirir oldu o da mı normal 🙈🤣 bide üzüldüğüm şu; bir buçuk saati geçtiğinde ayaktaysa algıları kapatıyor kimseye pa vermiyor ben dahil sonra ben başlıyorum paranoyaklığa.. 🙈