ada_21 doktorunuz ne diyor. Benim oğlumda da egzama var. Atopik egzama. Alerjik değil. Geçen yıl uyuz geçirmiştik. O kadar kullandığımız ilaclarin sonucu oğlumda egzama çıktı. Diz ve dirseklerinde ara ara çıkıyor. Günlük basit nemlendirici sürüyorum. Kaşıntı ve kuruluk arttığında birçok şey yazdı doktorumuz ama ise yaramamisti. En son elecon verdi. Yüksek kortizon içeriyor. Doktor tavsiyesiyle onu sürmeye başladım. Sadece arttığı kaşıntı olduğu zaman sürüyorum. Ertesi güne tamamen geçmiş oluyor. Hala elimde var. Ne zaman başlasa sürerim ve geçer. Burda da elecon kullanıp faydasını gören çok okudum. Ama doktorunuza sorun mutlaka. Gelişigüzel kullanmayın. Yüksek kortizon var içinde