Symnur333 Okalakas1 canım yeni doğduysa üşüyordur. Hastane çıkışlarının içinde ki eldivenler varya onlardan tak bence ben hem kendini çizmesin diye hemde soğuk olduğu için takıyorum. Bebeklerimiz bizim gibi değil onlar üşürler hele kız çocuğu ise.. bazen de ağızlarına ellerini götürdüklerinde soğukmuş gibi oluyor
Veramm Symnur333 Okalakas1 benimkide 3 aylık arAda soğuk oluyor ama sırtı ve gögsü soğuk değilse üşümüyordur korkma
Asafemir 3 aylık bazen buz gibi oluyo çorapları çıkartıncaca oluyo o yüzden sürekli çorap giydiriyorum
IrmakDuygu Üşüdüğü anlamına gelmez aksine sıkı fazla giydirip kan akışını yavaşlatmamak gerek. El ayak soğuk olması normal üşüdüğünü enseden , göğsünden anlayabilirsiniz..
meryemm_demir Yenidoğan bebeklerin elleri ve ayakları soğuk olur diye biliyorum bende 😊 Hemşire öyle söylemişti