Minnakelifim03 bende 6 aylık hamileyim ve aynı dediğiniz gibi bebeği çok aşağıda hissediyorum, geçen ayki kontrolde doktora söyledim normal dedi yukarı çıkacak ama bir ay geçti hala aynı. Sanki heran doğum yapıcam gibi hissediyorum bende 🤦♀️özellikle bir iş yapınca veya yürüyüş yapınca belim ve kasıklarım da çok ağrıyor, bakalım cuma günü kontrole gitcem inşaallah kötü bir şey yoktur