Gokcan Bebe1 bizimde şuan baş sırt terliyor sık kıyafet değiştiriyordum ama bez koymayı deniyim. Birde zıbını ıslanmıyor kafası terlediğinde sırtına falan bakıyorum ıslaklık yok ama soğuk oluyor ben her ihtimale karşı üstünü değiştiriyorum
Patasana_ Gokcan Benim bebeğim de 7 aylık dediğiniz gibi çok terliyo herhangi bi sorunu yok d vitaminini düzenli nerdeyse her gün aynı saatte veriyorum ama yine ensesi ve kafasının arkası terliyo uykudayken. Müslin bezler aldım onları koyuyorum sırtına ensesini kapatacak şekilde soyundurmak üşümesine sebep olabilir bu havalarda sizde öyle deneyin isterseniz
Gokcan Patasana_ bu müslim bezler çok büyük sırtına falan koyarken 3 kere falan katlamam gerekiyor koyduğumda rahatsız eder mi acaba diye düşünüyorum
Ceren_301121 Gokcan bana bişey demediler devit 3 kullanıyorum ben sabah öğle akşam yapıyorum çoğu zaman unutuyorum akşamı bende soruyum bi ama öyledir bencede
sarilokumumm Gokcan benim oğlum çok terliyordu o dönemler özellikle kafası doktora sormuştum d vitaminini de kullanıyorduk ondan mı diye genelde bebeklerde kafa derisi bizimkine nazaran daha ince olur direk teri atar demişti düzeldi sonrasında
Haffuse Hilalderin emerken terlerlemesi normal, emmek kosmak gibi yoruyor… Hatta bana emzirirken, serin tutmami tavsite etmislerdi, emzirirken sapkasini cikaririm onunu de biraz acarim…
Ceren_301121 Nurrgcr tamam canım bende sordum bugün öyleymiş diğer türlü unutuyordum teşekkür ederim 🙏🥰