Gugukkkkkk oğlum 3 yaşını geçti hala düzeni oturtamadık 🤦🏼♀️ Yanımızda uyumak istiyor, odasını ayırdım 18 aylıkken ama odasında uyuyor bir kaç saat sonra uyanıp yanımıza geliyo. İki aydır falan ödül koyduk, odasında sabaha kadar uyuduğu her gece için sabahına yıldız veriyorum, odasında istediği yere yapıştırıyor, kendine yıldız köşesi yaptı. Gece yine uyanıyor bir iki kez ama odasına gitmek istiyo ya babasıyla ya benimle. Gider gitmez de on dk içinde uyuyo, o şekilde uyutup geliyoruz babası veya ben